- Etusivu
- Kysymyksiä & vastauksia
Kysymyksiä & vastauksia
Kysymyksiä ja vastauksia Cellbes Member -jäsenyydestä
Mitkä ovat Cellbesin etuasiakastasot?
Asiakaskerhossamme sinua odottavat henkilökohtaiset edut, bonukset ja varaslähtö alennusmyynteihin. Jos tilaat myös uutiskirjeemme, lähetämme sinulle innoittavaa sisältöä, trendivinkkejä ja tietoa eksklusiivisista tarjouksista.
Kuinka voin liittyä Cellbes Member -jäseneksi
Voit rekisteröityä napsauttamalla sivuston alaosan KIRJAUDU SISÄÄN / REKISTERÖIDY -nappia.
Kuinka jäsenyys toimii?
Asiakaskerhossamme on kaksi eri tasoa: Jäsen ja Plusjäsen. Taso perustuu siihen, kuinka paljon ostat.
Jäsenenä ja Plusjäsenenä saat 2,5 euron bonuksen jokaisesta ansaitsemastasi 1 000 pisteestä, sekä muita upeita etuja, joista et halua jäädä paitsi. Jäsenyys on täysin maksuton, ja voit lopettaa sen milloin tahansa.
Mitä etuja saan Cellbes-jäsenenä?
Katso taulukko tällä sivulla (linkki avautuu uuteen välilehteen).
Kuka voi liittyä Cellbes-asiakaskerhon jäseneksi?
Rekisteröityäksesi jäseneksi sinun on oltava täysi-ikäinen tai sinulla on oltava huoltajan lupa. Tarvitset myös voimassaolevan henkilötunnuksen. Vain yksityishenkilöt voivat liittyä jäseneksi, ja sinulla voi olla vain yksi tili kutakin maata kohden. Tili on henkilökohtainen, eikä sitä voi luovuttaa muille.
Milloin ja miten saan bonukseni?
Saat 2,5 euron bonuksen kerättyäsi 1 000 pistettä (1 € = 10 pistettä). Huomioi, että saat ostoksilla ansaitun bonuksen 30 päivän viiveellä mahdollisten palautusten takia. Voit tarkistaa Omilta sivuiltasi, onko sinulla bonusta ja kuinka kaukana olet seuraavasta.
Kuinka voin käyttää henkilökohtaisia tarjouksia ja arvoseteleitäni?
Sinun on kirjauduttava sisään käyttääksesi henkilökohtaisia tarjouksia ja arvoseteleitä. Kirjaudu sisään syöttämällä sähköpostiosoitteesi ja salasanasi. Jos sinulla on bonus tai muu henkilökohtainen alennus saatavilla, löydät sen kohdasta Omat tarjoukseni. Arvoseteli tai muu henkilökohtainen tarjous lasketaan loppusummaan automaattisesti kassalla.
Miksi henkilökohtaista tarjoustani tai arvoseteliäni ei ole laskettu loppusummaan?
Ymmärrämme tietysti, että haluat hyödyntää kaikkia etujasi. Alennus voi jäädä käyttämättä useista syistä. Ensisijaisesti suosittelemme tarkistamaan, että olet rekisteröitynyt ja kirjautunut sisään. Sisäänkirjautuneena arvosetelit ja muut henkilökohtaiset tarjouksesi lasketaan automaattisesti loppusummaan kassalla. Joitain tarjouksia ja alennuksia ei voi yhdistää toisiinsa. Suosittelemme siis myös tarkistamaan niiden tarjousten ehdot, joita haluat hyödyntää. Jos olet tarkistanut molemmat seikat eikä arvoseteliä silti näy summassa, ole hyvä ja ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin me autamme.
Unohdin kirjautua sisään ostosta varten, voitteko te rekisteröidä ostoksen tilille jälkikäteen?
Jos käytit samaa nimeä ja sähköpostiosoitetta kuin tililläsi / Omilla sivuillasi, ostos näkyy automaattisesti Omissa tilauksissa pian. Jos käytit eri nimeä tai sähköpostiosoitetta, emme valitettavasti voi rekisteröidä ostosta jälkikäteen.
Mitä arvosetelille tai bonukselle tapahtuu, jos palautan tuotteen?
Arvoseteli ja/tai bonus jakautuu tilauksen kaikkiin tuotteisiin, ei kokonaissummaan. Jos siis palautat yhden tai useamman tuotteen, maksunpalautus pohjautuu jokaisesta yksittäisestä tuotteesta maksamaasi summaan. Kun palautat osan tuotteista tai koko tilauksen, arvoseteliä eikä bonusta ei kuitenkaan palauteta eikä lasketa uudelleen ostoksen mahdollisiin palauttamatta jääviin tuotteisiin, vaan ne katsotaan käytetyksi.
Erääntyvätkö arvosetelit ja bonukset?
Kyllä, arvoseteli on voimassa 12 kuukautta myöntämispäivästä ja bonus 3 kuukautta myöntämispäivästä. Löydät kaikkien voimassa olevien arvoseteliesi, bonuksiesi ja henkilökohtaisten tarjouksiesi erääntymispäivät Omilta sivuiltasi.
Mistä näen ostokseni ja sen, kuinka lähellä olen seuraavaa jäsenyystasoa?
Jäsenenä näet kaikki ostokset kohdasta Omat tilaukset. Etäisyytesi seuraavaan tasoon näet Omilta sivuiltasi.
Voinko alentua Plusjäsenestä taas Jäseneksi?
Ostokset ovat voimassa 12 kuukautta ostopäivästä, sen jälkeen ne katsotaan käytetyiksi. Jos esimerkiksi ostit 59 eurolla 1.1.2023, ne 59 € erääntyvät 1.1.2024. Silloin tasosi määrittyy viimeisten 12 kuukauden sisällä tekemiesi ostosten perusteella.
Kuinka voin lopettaa Cellbes-jäsenyyteni?
On ikävä kuulla, että haluat poistua luotamme, mutta olet tervetullut takaisin milloin tahansa. Jos haluat lopettaa Cellbes-jäsenyytesi, ole hyvä ja ota yhteyttä asiakaspalveluun (linkki avautuu uuteen välilehteen). Huomioi, että et pääse Omille sivuillesi ilman tiliä.
Mitä eroa on arvosetelillä ja bonuksella?
Arvoseteli lasketaan henkilökohtaiseksi tarjoukseksi, ja se voi olla vaikkapa syntymäpäivälahja tai muu kiva alennus, jonka saat asiakkaanamme. Löydät arvosetelisi ja muut henkilökohtaiset tarjouksesi Omien sivujesi kohdasta Omat tarjoukset. Saat bonusta jokaisesta 1 000 keräämästäsi pisteestä. Huomioi, että saat bonuspisteitä kustakin ostoksesta 30 päivän viiveellä. Voit tarkistaa Omilta sivuiltasi, onko sinulla voimassaoleva bonus sekä kuinka kaukana olet seuraavasta. Bonuksemme ovat voimassa 3 kuukautta. Valitset itse, milloin haluat käyttää bonuksen. Ota se käyttöön kassalla ennen ostoksen päättämistä halutessasi.
Mitä käsittelemättömät pisteet ovat?
Kun teet ostoksen osoitteessa cellbes.fi, ostos rekisteröityy välittömästi. Pisteesi kuitenkin tallennetaan käsittelemättöminä 30 päiväksi siltä varalta, että haluat palauttaa jotakin tilauksesta. Saat pisteet 30 päivän kuluttua.
Saanko ilmoituksen, kun käytössäni on uusi bonus?
Kyllä. Näet kunkinhetkiset bonuksesi Omilta sivuiltasi, mutta me myös lähetämme sähköpostiviestin ilmoittamaasi osoitteeseen.
Mitä tapahtuu, jos käytän bonusta tai arvoseteliä ja sitten palautan tuotteen?
Arvoseteli tai bonus katsotaan käytetyksi, eikä sitä makseta takaisin.