Ostoinfo/köpinformation

Ostoinfo/köpinformation

Asiakaspalvelu/kundtjänst: 0206 90680
Arkisin/vardagar 08.00–21.00, La–su 10.00–16.00. Lasku- tili ja muihin kysymyksiin vastataan arkisin/frågor besvaras vardagar 08.00–17.00. 


Faksi: 0206 90682
E-posti: asiakaspalvelu@cellbes.fi

Cellbes
Org. nro. 556540-2152


OBS! Informationen återfinns på svenska längre ner på sidan.


Rekisteriseloste

Laatimispäivä
Cellbes 1996


Rekisterinpitäjä

Cellbes AB
PL 1140
00002 Helsinki
puh 0206 90680


Rekisteriasioista vastaava henkilö

Jessica Hogland
Cellbes AB
Ryssnäsgatan 2
504 64 Borås
Ruotsi


Rekisterin nimi

Asiakasrekisteri


Henkilötietojen käsittelyn tarkoitus / rekisterin tarkoitus

Cellbes AB käyttävät henkilötietojasi asiakassuhteemme ylläpitoa varten ja markkinointitarkoituksiin postitse, puhelimitse tai muita sähköisiä viestimiä käyttäen


Rekisterin tietosisältö

Asiakkaan nimi, osoite, puhelinnumero sekä sähköpostiosoite ja henkilötunnus.


Säännönmukaiset tietolähteet

Asiakkaat


Säännönmukaiset tietojen luovutukset ja tietojen siirto ja tietojen siirto EU:n tai Euroopan talousalueen ulkopuolelle

Tietoja ei luovuteta säännönmukaisesti Cellbes. 


Rekisterin suojauksen periaatteet

Rekisterin käyttöoikeus myönnetään henkilökohtaisella käyttäjätunnuksella konsernin työntekijöille. Asiaton pääsy rekisteriin on estetty tehokkaalla fyysisellä ja teknisellä suojauksella.


Hinnat ja toimitusmaksut

Kuvaston hinnat eivät muutu sen voimassaoloaikana. Poikkeuksena Cellbesistä riippumattomat syyt kuten raakaainehintojen, arvonlisäveron, valuuttakurssien tai muiden julkisten maksujen korotukset. Hintoihin sisältyy 24% alv. Paketin koosta riippumatta toimitusmaksu on 6€/tilaus. Käteisostoksiin tulee toimitusmaksun lisäksi ennakkomaksu 4€.Oikeus mahdollisiin painovirheisiin varataan. 


Suoritamme jatkuvasti tarkastukset varmistaaksemme, että tarjoamme oikeat hinnat. Ennen kuin tilaus tulee sitovaksi, hintoja voidaan muuttaa milloin tahansa. Pidätämme oikeuden paino- ja kirjoitusvirheisiin sekä mikäli tuote on myyty loppuun. Kun olet suorittanut ostoksesi, lähetämme automaattisesti vahvistuksen tilauksesi vastaanottamisesta. Sitova sopimus syntyy kuitenkin vasta, kun lähetämme toimitusvahvistuksen ostoksen yhteydessä ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen. Jos verkkosivustolla ilmoitetun tuotteen hinta tai tiedot ovat virheellisiä ja ymmärsit tai sinun olisi pitänyt ymmärtää tämä, hinta tai tiedot eivät ole voimassa ostosta varten. Tällaisissa tapauksissa otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian.


Tarjoukset

Tarjouskoodeja ei voi yhdistää ja ne eivät koske tuotteita, joihin on merkitty ”kampanjahinnat”. Asiakas voi hyödyntää tarjouskoodin vain kerran, mikäli muuta ei ole ilmoitettu. Lue ehdot, jotka annetaan tarjouksen mukana. Kirjoita tarjouskoodi kassalla ruutuun ”Tarjouskoodi”, kaikki alennukset vähennetään kassalla vaiheessa 2. Tarjoukset voivat olla henkilökohtaisia ja silloin ne voi käyttää vain tarjouksen saanut henkilö. Mikäli yksi tai useampi tuotteista palautetaan, eivätkä tarjouksen ehdot enää täyty, Cellbesillä on oikeus vähentää alennus palautetusta summasta. Tarjous ilmaisesta toimituksesta koskee normaalia toimitusta, mikäli muuta ei ole ilmoitettu.


Laadunvalvonta

Saadaksemme myymämme tuotteet pysymään hyvälaatuisina, suoritamme kaikkien tuoteryhmien osalta tarkkaa laadunvalvontaa.


Toimitus

Cellbes vastaa tuotteen toimituksesta varastostamme Sinua lähimpään toimituspaikkaan. Ilmoita viallisesta paketista paikan päällä. Mikäli huomaat vian vasta avattuasi paketin, soita asiakaspalveluumme.


Emme toimita Ahvenanmaalle.

Maksu

Voit valita neljästä eri maksuvaihtoehdosta kun teet ostoksia meillä. Laskutus ja tili ovat kaikkein edullisin vaihtoehto, mutta tarjoamme myös mahdollisuuden maksaa postiennakolla ja maksukortilla.


Cellbes-Lasku. Cellbes-Laskulla saat korotonta luottoa. Toimitusmaksu 6€ ja laskutusmaksu 1,90€. Ei ennakkomaksua. Lisätietoja Cellbes Laskuehdoista.


Cellbes-Tili. Ano Cellbes-tiliä jos haluat maksaa osamaksulla. Toimitusmaksu 6€. Ei ennakkomaksua. Lisätietoja Cellbes Tiliehdoista.


Käteinen. Maksat noutaessasi paketin.


Korttimaksu. Hyväksymme Visa ja MasterCard- kortit. Korttimaksu toimii vain online-tilauksissa, korttimaksua ei voi käyttää puhelimitse tai postitse tapahtuviin tilauksiin. Jos tilauksesi jostain syystä peruuntuu, palautamme rahat takaisin kortillesi. Kaikki tapahtumat salataan, jotta maksutapahtumasi ovat turvallisia.


MobilePay. Hyväksymme MobilePay emmekä veloita lisämaksua. MobilePay on mahdollista vain online -tilauksissa, eikä sitä voi käyttää puhelimitse tai postimyynnillä. Kaikki tapahtumat ovat salattu turvallista maksua varten.


Verkkomaksu. Cellbes käyttää Avardan maksupalvelua. Avarda on vastuussa täydestä turvallisuudesta, kun käytät heidän maksupalveluaan. Voit maksaa suoraan pankkisi kautta. Cellbes ei veloita lisämaksua, kun käytät tätä maksutapaa. Kun maksat suoraan pankin kautta, hintatakuu koskee vain toimituksia Suomessa. Rahat vähennetään heti, kun olet tehnyt ostoksesi. Jos odotat rahanpalautusta, voi kestää jopa 7 pankkipäivää ennen kuin rahanpalautus suoritetaan pankkitilillesi sen jälkeen, kun Cellbes on käsitellyt asian. Näin kaikki osapuolet, myös pankki, voivat suorittaa tapahtuman.


Kun ostat kortilla suojaamme tietojasi käyttäen SSL-salausta. SSL on lyhenne sanoista Secure Sockets Layer ja on ominaisuus, jonka avulla kaikki tiedot jotka lähetetään ostajan ja myyjä välillä, ovat salattuja. Se tarkoittaa, että tietoa, joka kulkee suojatun yhteyden kautta, ei voi ulkopuolinen lukea/ nähdä. Meidän maksupalvelun tarjoaja DIBS Payment Services AB (www.nets.eu) käsittelee kortin tiedot luottamukselliseti kansainvälisen turvallisuuden standardin, PCI DSS mukaan.


Toimitusmaksu 6€ ja ennakkomaksu 4€.

Älä lähetä rahaa, shekkejä, postimerkkejä tai muita maksuvälineitä. Emme vastaa sellaisista lähetyksistä!


Lunastamaton paketti

Jos et nouda tilaamaasi tuotetta tai ilmoita meille käyttäväsi peruutusoikeuttasi veloitamme sinulta käsittelymaksun, palautusmaksun sekä käsittelykustannukset yhteensä 15 €.


Peruutusoikeus

Sinulla on oikeus peruuttaa kauppa 14 päivän sisällä siitä kun olet saanut tilausvahvistuksen ja tuotteet. Peruutuksen voit tehdä siten, että lähetät meille säädetyssä määräajassa (14 päivää) ilmoituksen halustasi käyttää peruutusoikeuttasi ja lähetät tuotteen takaisin meille. Jos teet peruutuksen ilman, että noudat tuotetta postista, tulee sinun ilmoittaa siitä meille (katso tarkemmin lunastamaton paketti). myös peruuttaa ostosi myös siinä tapauksessa, että yksi tai useampi tuotteista toimitetaan jälkitoimituksena tai sille annetaan uusi toimitusaika.

Siinä tapauksessa ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Peruuttamisilmoitukseen voit jos haluat käyttää peruuttamislomaketta, mutta sen käyttö ei ole pakollinen.


Peruutusoikeuden käyttäminen

Palauta tuotteet käyttämättöminä, mielellään alkuperäisessä pakkauksessa. Ihon- ja hiustenhoitotuotteet sekä meikit ja parfyymit tulee palauttaa avaamattomissa pakkauksissa. Liitä mukaan palautusseteli ja mielellään kerro myös syy palautukseen. Käytä palautussetelissä olevaa osoitelappua.


Vaihto-oikeus

Sinulla on oikeus vaihtaa tuote veloituksetta. Emme kuitenkaan vaihda ihon- tai hiustenhoitotuotteita emmekä meikkejä tai parfyymisettejä hygieenisistä syistä jos ne palautetaan rikkinäisissä pakkauksissa. Peruutusoikeus ei myöskään koske erikoistilattuja- ja mitattuja metritavaroita. Pidätämme oikeuden loppuunmyyntiin.


Palautus- tai vaihto-oikeuden käyttö

Palauta tuotteet käyttämättöminä, mielellään alkuperäisessä pakkauksessa. Palauta kaikki osat, vaikka ne olisivat rikkinäisiäkin. Liitä mukaan palautusseteli ja mielellään kerro myös syy palautukseen. Käytä palautussetelissä olevaa osoitelappua (postimaksu maksettu/asiakaspalautus). Jos tuotetta on käytetty tai muutettu vastaa kuluttaja mahdollisesta tavaran arvon vähenemisestä. Jos kyseessä on vaihto tai palautus olet sinä vastuussa kuljetuksesta. Säilytä takuu/lähetyslista kunnes palautus on käsitelty. Lähetyslistassa on palautuskollin numero jota tulee käyttää mahdollisten reklamaatioiden yhteydessä. Jos olet tilannut enemmän kuin yhden tuotteen mutta et palauta niitä kaikkia emme korvaa käsittelymaksua tai postiennakkomaksua sillä toimituskulut ovat samat riippumatta tilattujen tuotteiden määrästä.


Takaisinmaksu

Takaisinmaksu tehdään kun peruutusilmoitus/tuote on palautunut takaisin meille, kuitenkin enintään 14 päivän kuluessa. Jos olet lasku- tai tiliasiakas tehdään palautus tilillesi. Jos olet tehnyt ostoksen postiennakolla maksetaan se sinulle takaisin. Jos olet maksanut korttilla palautamme rahat takaisin kortillesi. Jos palautat koko ostoksen, palautamme sinulle myös toimitusmaksun ja mahdolliset postiennakkomaksut.


Huomautukset ja reklamaatio

Mikäli tuote on viallinen tai vahingoittunut ota yhteyttä meihin tilanteen korjaamiseksi. Luonnollisesti vastaamme tuotteiden virheettömyydestä myös edellämainitun 14 päivän jälkeen. Mikäli et voi soittaa, lähetä viallinen tuote takaisin. Liitä mukaan palautuslista. Reklamaatiosta mahdollisesti aiheutuvat riidat ratkaistaan kuluttajavalituslautakunnassa.


Pyrimme aina ratkaisemaan riitatilanteet molempia osapuolia tyydyttävällä tavalla. Mikäli yhteisymmärrykseen ei päästä, on sinulla mahdollisuus viedä asia kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi. Tutustu kuluttajariitalautakunnan valituksen teko-ohjeisiin täältä: www.kuluttajariita.fi/ (Peruste Kuluttajansuojalaki 1211/2013 6.Luku 9 § kohta 21)

Voit myös käyttää EU-komission online valitus-portaalia. Tämä on erityisen tärkeää jos asut jossain toisessa EU-maassa kuin Suomessa. Tee valitus osoitteessa http://ec.europa.eu/consumers/odr/- lisää valitukseen myös meidän sähköpostiosoitteemme
claim@cellbes.com


Tietosuojakäytännöstämme

Cellbes AB vastaa sinun asiakkaana meille ilmoittamiesi henkilötietojen käsittelystä. Tarkistamme tietosi väestörekisteriä vastaan. Tavara toimitetaan siinä mainittuun osoitteeseen. Henkilökohtaisia ja ostotietojasi käsitellään asiakassuhteemme säilyttämiseksi ja markkinointitarkoituksiin. Voit lukea tästä lisää tietosuojakäytännöstämme.


GDPR-tietosuoja-asetuksen mukaan sinulla on useita oikeuksia, muun muassa oikeus kieltää markkinointi. Voit lukea tästä lisää tietosuojakäytännöstämme.


Cellbes AB 501 87 Borås
Käyntiosoite: Ryssnäsgatan 2, 504 64 Borås
Puhelin asiakaspalvelu:  020 690680
Sähköposti: kysymykset@cellbes.fi

Org.nro: 556540-2152 (”Cellbes”)


Puhelun hinta

Kaikkialta Suomesta valtakunnallinen paikallispuhelumaksu, operaattori perii yritysnumeromaksun jos soitat matkapuhelimesta.

Köpinformation

Priser och avgifter

Priserna höjs inte under dess giltighetstid. Undantag: Oförutsedda höjningar av moms, valutakurser, råvaror, samt andra allmänna avgifter. Priserna inkluderar 24% moms. Oavsett orderns storlek är expeditionsavgiften 6€/beställning. På kontantköp tillkommer förskottsavgift 4€. Vi reserverar oss för eventuella tryckfel. 


Vi utför löpande kontroller för att se till att vi lämnar korrekta priser. Innan beställningen blir bindande kan priserna därför när som helst ändras. Vi reserverar oss för eventuella tryck- och skrivfel, samt för slutförsäljning. Även om vi har skickat ett meddelande till dig där vi bekräftar din beställning är vi aldrig bundna av sådana felaktiga prissättningar som du insåg eller borde ha insett.


Erbjudanden

Rabattkoder kan ej kombineras och gäller ej på varor märkta ”kampanjpriser”. Rabattkoder kan endast utnyttjas max en gång/kund om inget annat anges. Observera de villkor som anges vid erbjudandet. Skriv in din erbjudandekod i kassan i rutan för ”Erbjudandekod”, alla rabatter dras av först i steg 2 i kassan. Erbjudanden kan vara personliga och kan då endast utnyttjas av den person som fått det till sig. Om en eller flera varor returneras och kraven för rabatt inte uppfylls har Cellbes rätt att dra av rabatten från returbeloppet. Erbjudanden om fri frakt gäller standardfrakt om inget annat anges.


Kvalitetskontroll

För att våra varor ska hålla god kvalitet och bra passform genomförs en noggrann kontroll av samtliga varugrupper.


Transport

Cellbes står för ev. skador mellan vårt lager och Ditt utlämningsställe. Upptäcker du en skada när Du får paketet, anmäl det genast på plats. Ser Du skadan först då Du öppnat paketet, ring kundtjänst. Vi har inte möjlighet att skicka varor till Åland.


Betalning

Du kan välja mellan olika betalsätt när du handlar hos oss. Faktura och konto är våra mest fördelaktiga alternativ, men vi erbjuder även möjligheten att betala med postförskott och betalkort.


Cellbes-Faktura. Med Cellbes-Faktura får du räntefri kredit. Expeditionsavgift 6€ och fakturaavgift 1,90€. Ingen förskottsavgift. Se vidare i villkoren för Cellbes-Faktura.


Cellbes-Konto. Ansök om Cellbes-Konto om du vill dela upp betalningen. Expeditionsavgift 6€. Ingen förskottsavgift. Se vidare i villkoren för Cellbes-Konto.


Kontant. Kontant betalning vid leverans. Förskottsavgift 4€ och expeditionsavgift 6€.


Kortbetalning. Vi accepterar Visa och MasterCard. Kortbetalning fungerar endast vid onlinebeställningar och går inte välja via telefon eller brevorder. Vid eventuella returer betalas pengarna tillbaka till ditt kort. Alla transaktioner krypteras för en säker betalning.


MobilePay.Vi accepterar MobilePay och tar inte ut någon avgift. MobilePay är endast möjligt vid onlinebeställningar och kan inte användas via telefon eller brevorder. Alla transaktioner är krypterade för säker betalning.


Direktbetalning. Cellbes använder Avardas betaltjänst. Avarda ansvarar för fullständig säkerhet vid användning av deras betaltjänst. Du kan betala direkt via din bank. Cellbes tar inte ut någon extra avgift när du använder denna betalningsmetod. När du betalar direkt via bank gäller prisgarantin endast för leveranser i Finland. Pengar kommer att dras så snart du har gjort ditt köp. Om du väntar på en återbetalning kan det ta upp till 7 arbetsdagar innan återbetalningen krediteras ditt bankkonto efter att Cellbes har behandlat ärendet.


Vid köp med kort skyddar vi dina uppgifter med hjälp av SSL-kryptering. SSL står för Secure Sockets Layer och är en funktion som gör att all information som skickas mellan köparen och säljaren krypteras. Det betyder att informationen går genom en säker förbindelse och att dina kortuppgifter inte kan läsas av utomstående.


Vår betalningsförmedlare DIBS Payment Services AB (www.nets.eu) behandlar din kortinformation på korrekt sätt i enlighet med den internationella säkerhetsstandarden PCI DSS.


Skicka inga pengar, checkar, frimärken eller andra betalningsmedel till oss. Dem ansvarar Cellbes inte för.


Outlöst paket

Om du inte hämtar ut leveransen och ej heller meddelar Cellbes att du önskar utnyttja ångerrätten, debiteras expeditionsavgift, returfrakt och hanteringskostnader, f.n. totalt 15 €.


Ångerrätt

Du har alltid rätt att ångra ditt köp inom 14 dagar efter att orderbekräftelse och varor mottagits. Det gör du genom att inom ångerfristen (14 dagar) lämna eller sända oss ett meddelande att du önskar utnyttja ångerrätten och sända tillbaka varan. Du kan även ångra ditt köp om en/flera varor blir restnoterade eller får nytt leveransbesked. Kontakta i så fall kundtjänst. Ångrar du köpet utan att hämta ut leveransen måste du meddela oss (se Outlöst paket ). Ångrar du köpet kan du om du vill använda ångerblanketten men dess användning är inte obligatoriskt.


Utnyttjande av ångerrätt

Sänd tillbaka varan oförändrat skick, gärna i originalförpackningen. Produkter inom hudvård, make up, hårvård, och parfym-set innehållandes hudvårdsprodukter returneras i obruten förpackning. Bifoga retursedeln och ange gärna returorsak. På retursedeln finns en adresslapp (förbetald kundretur) som bör användas. Är varan inte oförändrat skick kan avdrag för ev värdeminskning göras på returbeloppet.


Utnyttjande av retur/bytesrätt

Sänd tillbaka varan i oförändrat skick, gärna i originalförpackningen. Returnera samtliga delar, även om de skulle vara trasiga. Bifoga retursedeln och ange gärna returorsak. På retursedeln finns en adresslapp (förbetald kundretur) som bör användas. Du får byta avgiftsfritt till en annan vara. Vi byter inte produkter inom hudvård, makeup, hårvård och parfym-set innehållandes hudvårdsprodukter p.g.a hygieniska skäl om dessa returneras i bruten förpackning. Är varan inte i väsentligt oförändrat skick kan avdrag för ev värdeminskning göras på returbeloppet. Om en vara är felaktig eller felexpedierad, så betalar Cellbes returfrakten. Vid byte eller retur står du för transportrisken. Spara alltid garanti/följesedeln tills returen är avklarad, där står ditt returkollinummer, som skall används vid eventuell reklamation. Om du beställer fler varor än en och inte returnerar alla, betalar vi inte tillbaka expeditionsavgiften eller ev. postförskott då avgifterna är samma oavsett antal varor som beställts.


Återbetalning

Sker så snart ångermeddelande/retur mottagits, dock senast inom 14 dagar. Är du faktura- eller kontokund gottskrivs ditt konto. Är du postförskottskund sker en återbetalning. Har du använt ett betalkort återbetalas pengarna till detta. Ångrar du hela köpet återbetalas även expeditionsavgift och ev. postförskottsavgift.


Anmärkningar och reklamation

Är en vara felaktig eller skadad, kontakta oss så att vi tillsammans kan lösa problemet. Naturligtvis svarar vi för en felaktig vara även efter de ovannämnda 14 dagarna. Kan du inte ringa, skickar du den felaktiga varan till oss. Bifoga retursedeln. Tvister angående reklamation hänskjuts till konsumenttvistenämnden.


Vi försöker alltid att lösa tvister på ett ömsesidigt tillfredsställande sätt. Om ingen överenskommelse nås, kommer du att ha möjlighet att föra ärendet till konsumenttvistenämnden. Kolla konsumentklagonämndens instruktioner här: http://www.kuluttajariita.fi/sv/index.html (konsumentskyddslagen 1211/2013 6.paragraf, § 9, punkt 21)

Du kan även använda EU-kommissionens online klagoportal. Detta är särskilt relevant ifall du är boende i ett annat EU-land än Sverige. Ärendet lämnas här: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ - tillsammans med ditt ärende skall du även lämna vår mailadress:
claim@cellbes.com


Personuppgifter

Cellbes AB är personuppgiftsansvarig för behandling av de personuppgifter som Du som Kund lämnar till oss. Dina personuppgifter kommer att behandlas för att upprätthålla vår Kundrelation och även för marknadsföringsändamål, via post, telefon eller andra elektroniska media, av Cellbes AB och samarbetspartners. Du kan genom att skriva till Cellbes, PL 1140, 00002 Helsinki, begära att Dina personuppgifter rättas, tas bort eller anmäla om Du inte vill att uppgifterna skall användas för direktmarknadsföring av annat företag än Cellbes AB. Som kund hos Cellbes har Du rätt att en gång per år efter skriftlig begäran till ovanstående adress få information om vilka uppgifter om Dig som finns i våra register och hur de används.


Samtalsavgift

I Finland är avgiften samma som den riksomfattande lokalsamtalsavgiften, om du ringer från mobiltelefon tar operatören ut avgift enligt sin gällande taxa.

Luotettava toimitus
Turvallinen maksu
30 päivän palautusoikeus

Osta muotia & vaatteita Cellbesin verkkokaupasta

Turvalliset verkko-ostokset

Tietoa yrityksestä Cellbes

Henkilökohtainen palvelu

Pysy ajan tasalla

Tilaamalla uutiskirjeemme saat tietoa uutuustuotteista, tarjouksista ja uutisista.

Seuraa meitä

  • Toimitamme vain suomalaisiin osoitteisiin (ei Ahvenanmaalle).
  • Toimitusmaksu 6€. Ilmainen toimitus alk.59€.
  • 30 päivän palautusoikeus.