Kysymyksiä & vastauksia


Mitkä ovat Cellbesin etutasot?

Etutasojemme ansiosta voit nauttia henkilökohtaisista tarjouksista, lahjakorteista ja syntymäpäiväyllätyksistä. Jos lisäksi tilaat uutiskirjeemme, lähetämme sinulle inspiroivaa sisältöä, trendivinkkejä ja tietoa vain ystävillemme suunnatuista kampanjoista. Lisäksi varmistamme, että saat ensimmäisten joukossa tietoa uusista tuotteistamme. Meistä on ihanaa hemmotella ystäviä!



Miten voin hyödyntää Cellbesin etutasoja?

Olet automaattisesti yksi meistä, kun teet ensimmäisen ostoksesi Cellbesillä. Voidaksesi tarkastella ja hyödyntää etusi sinun tulee KIRJAUTUA SISÄÄN / REKISTERÖITYÄ. Rekisteröityminen käy helposti napsauttamalla "KIRJAUDU SISÄÄN / REKISTERÖIDY" ja sitten "Etkö ole vielä jäsen?". Rekisteröidy!". Täytä yhteystietosi ja valitse "Luo tili".



Kuinka se toimii?

Cellbesin etutasot ovat täysin maksuttomia ja tarjoavat kolme eri tasoa, joilla saat sitä enemmän etuja, mitä enemmän ostat. Eri tasoilla on tarjolla erikoistarjouksia, tapahtumia ja yllätyksiä.

Taso perustuu kokonaisostosummaan 12 kuukauden jakson aikana. Laskelmat tehdään kuukausittain 12 kuukautta taaksepäin.



Taso ❤: 1 – 99,-

Tällä tasolla saat 2,50 euron arvoisen lahjakortin.

Saat myös ilmaisen toimituksen kaikille yli 79,90 euron ostoksillesi.


Taso ❤ : 1 000 – 2 999,-

Tällä tasolla saat 5 euron arvoisen lahjakortin.

Saat myös ilmaisen toimituksen kaikille yli 69,90 euron ostoksillesi.


Taso ❤ ❤ ❤ 300 ,- ja enemmän

Tällä tasolla saat 5 euron arvoisen lahjakortin. Lisäksi saat ilmaisen toimituksen yli 49,90 euron ostoksillesi. Yhtenä uskollisimmista asiakkaistamme haluamme hemmotella sinua 5 %:n lisäalennuksella kaikista ostoksistasi.



Mitä etuja saan Cellbesin ystävänä?

Katso alla oleva taulukko.



Kuka voi olla Cellbesin ystävä?

Yhteisöömme liittyminen edellyttää vähintään 18 vuoden ikää tai huoltajan hyväksyntää ja voimassa olevaa henkilötunnusta. Vain yksityishenkilöt voivat liittyä, ja sinulla on oikeus yhteen tiliin maata kohden. Muista, että tilisi on henkilökohtainen, eikä sitä voi siirtää toiselle henkilölle.



Milloin saan lahjakortin?

Saat uuden lahjakortin jokaista uutta tasoa kohden. Lisäksi rakastamme yllätyksiä ja haluamme hemmotella uskollisia asiakkaitamme, joten lahjomme sinua myös säännöllisin väliajoin.



Miten käytän henkilökohtaisia tarjouksiani ja lahjakorttejani?

Henkilökohtaisten tarjousten ja lahjakorttien käyttäminen edellyttää sisäänkirjautumista. Kirjaudu sisään kirjoittamalla sähköpostiosoitteesi ja salasanasi. Jos sinulla on lahjakortti tai muu henkilökohtainen alennus, löydät sen kohdasta "Omat tarjoukset".

Lahjakorttisi tai muut henkilökohtaiset tarjouksesi vähennetään automaattisesti kassalla.



Miksi henkilökohtaista tarjoustani tai lahjakorttiani ei ole vähennetty?

Ymmärrämme tietenkin, että haluat hyödyntää kaikki etusi. Voi olla useita syitä, joiden vuoksi alennusta ei ole vähennetty.

Suosittelemme ensin tarkistamaan, että olet kirjautunut sisään/rekisteröitynyt. Kun olet kirjautunut sisään, lahjakorttisi tai muut henkilökohtaiset tarjouksesi vähennetään automaattisesti kassalla.

Joitakin tarjouksia tai alennuksia ei voi yhdistää keskenään. Suosittelemme siksi tarkistamaan niiden tarjousten ehdot, joita haluat käyttää.

Jos olet tarkistanut yllä olevan kohdan ja henkilökohtaisen tarjouksesi tai lahjakorttisi, jota ei ole vähennetty, ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin autamme sinua.



Unohdin kirjautua sisään tilausta tehdessäni. Voinko rekisteröidä ostokseni jälkikäteen?

Jos olet antanut saman nimen ja sähköpostiosoitteen, jolla olet rekisteröinyt, ostoksesi siirretään pian automaattisesti "Omat tilaukset" -osioon.

Jos olet antanut toisen nimen tai sähköpostiosoitteen, emme valitettavasti voi rekisteröidä ostostasi jälkikäteen.



Mitä lahjakortilleni tapahtuu palautuksen yhteydessä?

Lahjakorttisi jaetaan kaikkiin tilauksesi tuotteisiin, ei kokonaissummaan. Tämä tarkoittaa, että jos palautat yhden tai useamman tuotteen, saat hyvityksen kustakin tuotteesta maksamastasi summasta.

Kun palautat tilauksen osia tai koko ostoksesi, lahjakorttia ei luoda uudelleen tai hyvitetä kyseisen tilauksen muista tuotteista, vaan se katsotaan käytetyksi.



Voiko lahjakorttini vanhentua?

Kyllä, lahjakorttisi on voimassa 12 kuukautta sen myöntämispäivästä. Kaikkien voimassa olevien lahjakorttien ja henkilökohtaisten tarjousten voimassaoloajat löydät kohdasta "Omat tarjoukset".



Missä voin nähdä ostokseni ja milloin pääsen seuraavalle ❤ -tasolle?

Näet kaikki ostoksesi kohdassa "Omat tilaukset". Jos haluat selvittää, kuinka lähellä tasoa olet, ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin autamme sinua.



Voinko päästä eroon ❤ -tasostani?

Ostoksesi ovat voimassa 12 kuukautta ostohetkestä, minkä jälkeen ne katsotaan käytetyiksi. Esimerkki: Jos ostit 19,90 eurolla 1.1.2023, nämä 19,90 euroa poistuvat 1.1.24. Näin pääset tasolle, jolla olet tehnyt ostoksia viimeisten 12 kuukauden aikana.



Miten lopetan Cellbes-kanta-asiakkuuden?

Ikävää kuulla, että haluat lähteä, olet tervetullut takaisin milloin haluat. Jos haluat lopettaa ystävyyden kanssamme, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.



Mitä etuja saan Cellbesin ystävänä?

Saat kaiken tämän:

Cellbes
Kuinka pääsen osaksi Cellbesin yhteisöä?

Kuinka pääsen osaksi Cellbesin yhteisöä?

Olet automaattisesti osa etutasojamme, kun teet ensimmäisen ostoksesi Cellbesillä. Voidaksesi tarkastella ja hyödyntää etusi sinun tulee KIRJAUTUA SISÄÄN / REKISTERÖITYÄ.

Kysymyksiä & vastauksia
Luotettava toimitus
Turvallinen maksu
30 päivän palautusoikeus

Osta muotia & vaatteita Cellbesin verkkokaupasta

Turvalliset verkko-ostokset

Tietoa yrityksestä Cellbes

Henkilökohtainen palvelu

Pysy ajan tasalla

Tilaamalla uutiskirjeemme saat tietoa uutuustuotteista, tarjouksista ja uutisista.

Seuraa meitä

  • Toimitamme vain suomalaisiin osoitteisiin (ei Ahvenanmaalle).
  • Toimitusmaksu 6€. Ilmainen toimitus alk.59€.
  • 30 päivän palautusoikeus.