- Etusivu
- Asiakaspalvelu
- Ostoehdot
- Jäsenyysehdot
Jäsenyysehdot
Jäsenyysehdot
Kaikki mitä sinun on tiedettävä Cellbesin jäsenenä
1. Johdanto
1.1 Nämä jäsenyysehdot (myöhemmin Ehdot) ovat sopimus sinun (myöhemmin Jäsen) ja yhtiön Cellbes AB kanssa (556540–2152, osoite Ryssnäsgatan 2, 504 64 Borås, Ruotsi). Rekisteröitymällä Cellbes-asiakaskerhon jäseneksi Jäsen hyväksyy Ehdot.
1.2 Kaikki ehdot kuuluvat Cellbesin ostoehtoihin (myöhemmin Ostoehdot). Mikäli Ehtojen ja Ostoehtojen välillä on ristiriitoja, noudatetaan Ostoehtoja.
2. Jäsenyys
2.1 Cellbes-asiakaskerhon Jäsen voi hyödyntää Cellbesin etuja. Jäsenyys on ilmainen, ja sen voi aloittaa osoitteessa cellbes.fi.
2.2 Cellbes-asiakaskerho on etuohjelma, jossa Jäsen saa pisteitä kaikista ostoksistaan. Jäsenen jäsenyystaso riippuu pistemäärästä, jonka Jäsen kerää 12 kuukauden aikana. Jäsen saa myös alennuksia ja muita etuja sekä yleisiä ja henkilökohtaisia tarjouksia Jäsenen valintojen mukaan.
2.3 Ehdot ovat voimassa koko jäsenyyden ajan, ja niitä sovelletaan jokaiseen Jäsenen sisäänkirjautuneena suorittamaan ostokseen.
2.4 Rekisteröityäkseen Jäsenen on oltava täysi-ikäinen tai hänellä on oltava huoltajan lupa.
2.5 Jäsenyys on henkilökohtainen, eikä sitä voi luovuttaa toisille.
3. Jäsenyyden lopettaminen
3.1 Jäsen voi lopettaa jäsenyytensä ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun.
3.2 Cellbesillä on oikeus lakkauttaa Jäsenen tili, jos Jäsen antoi rekisteröitymisen yhteydessä virheellisiä tietoja tai on väärinkäyttänyt tai muutoin luvatta hyödyntänyt jäsenyyttään.
3.3 Kun Jäsen lopettaa jäsenyytensä, kerätyt pisteet poistetaan.
4. Omat sivut
4.1 Cellbes-asiakaskerhon jäsenenä Jäsen saa pääsyn sivuston Omille sivuille, missä Jäsen voi muun muassa tarkastella ja muuttaa henkilötietojaan, tilaushistoriaansa, kunkinhetkistä bonustaan ja henkilökohtaisia tarjouksiaan. Jäsen voi myös kieltäytyä suoramarkkinoinnista.
5. Etutasot
5.1 Cellbesillä on kaksi eri jäsenyystasoa, ja Jäsen saa sitä enemmän etuja, mitä enemmän Jäsen ostaa. Taso perustuu Jäsenen yhteenlaskettuun ostossummaan viimeisen 12 kuukauden ajalta.
Taso 1, Jäsenyys (0 – 2 999 pistettä viimeisen 12 kuukauden ajalta) tarkoittaa, että Jäsen saa maksuttoman toimituksen yli 49 euron ostoksille.
Taso 2, Plusjäsenyys (yli 3 000 pistettä viimeisen 12 kuukauden ajalta) tarkoittaa, että Jäsen saa maksuttoman toimituksen yli 39 euron ostoksille.
5.2 Jäsen siirtyy automaattisesti seuraavalle tasolle ylitettyään pistevaatimuksen ja pysyy uudella tasolle 12 kuukauden ajan. 12 kuukauden kuluttua Jäsen siirtyy takaisin alemmalle tasolle, jos hänellä ei ole tarpeeksi pisteitä ylemmälle jäädäkseen. Jäsen voi siirtyä ylemmälle tasolle koska vain.
6. Pisteet
6.1 Jäsen saa pisteitä sisäänkirjautuneena suorittamistaan ostoksista. Ostoksista ei voi saada pisteitä jälkikäteen.
6.2 Jäsen saa 10 maakohtaista pistettä jokaisesta käyttämästään eurosta.
6.3 Pistemäärä päivittyy 30 päivän kuluttua ostopäivästä. Palautetuista tai vaihdetuista tuotteista ei saa pisteitä.
6.4 Pisteitä saa kaikista tuotteista, pois lukien lahjakortit ja lisämaksut, kuten toimitusmaksut ja laskutuslisät.
7. Bonukset
7.1 Jäsenyystasoiset ja plusjäsenyystasoiset jäsenet saavat XX euron arvoisen bonuksen jokaisesta 1 000 keräämästään pisteestä.
7.2 Bonusta hyödyntääkseen Jäsenen on kirjauduttava sisään.
7.3 Bonuksia ei voi käyttää lahjakorttien maksamiseen, eikä niitä voi vaihtaa rahaksi.
7.4 Kerran hyödynnetty bonus on käytetty, eikä se palaudu voimaan tuotteen palautuksen yhteydessä.
7.5 Bonuksia voi yhdistää alennuskoodeihin ja muihin tarjouksiin.
7.6 Bonuksella maksetuista tuotteista suoritetaan mahdollinen maksunpalautus niin, että Jäsen saa takaisin vain bonuksen hyödynnettyään maksamansa summan.
7.7 Bonus on voimassa kolme kuukautta myöntöpäivästä.
8. Henkilötiedot
8.1 Jotta Jäsen voi luoda tilin ja hyödyntää sen tuomia etuja, Cellbesin on käsiteltävä Jäsenen henkilötietoja.
8.2 Jäsen voi lukea lisää Cellbesin tavoista käsitellä henkilötietoja tietosuojakäytännöstämme (PDF, avautuu uuteen välilehteen).
9. Ehtojen muutokset
9.1 Cellbesillä on oikeus muuttaa Ehtoja. Cellbes tiedottaa olennaisesti jäsenyyteen vaikuttavista muutoksista Jäsenelle sähköpostitse siihen sähköpostiosoitteeseen, jonka Jäsen ilmoitti rekisteröityessään. Mikäli Jäsen ei hyväksy muutoksia, Jäsenellä on oikeus lopettaa jäsenyytensä.
10. Vastuunrajaus
10.1 Cellbes ei ole vastuussa Omien sivujen mahdollisista virheistä tai puutteista eikä niiden seurauksista. Cellbes ei ole vastuussa jäsenyyteen, Omiin sivuihin eikä muuhun vastaavaan johdettavissa olevista tappioista, vahingoista eikä kustannuksista.
11. Valitukset
11.1 Mikäli Jäsen haluaa tehdä valituksen, hänen on tehtävä se Cellbesin asiakaspalvelussa. Mikäli asiaa ei voi ratkaista asiakaspalvelussa, Jäsenellä on oikeus tehdä ilmoitus EU:n eurooppalaiselle verkkovälitteiselle riidanratkaisufoorumille (avautuu uuteen välilehteen).