Asiakaspalvelu

ma-pe 8-21 ja la-su 10-15
020 690680

asiakaspalvelu@cellbes.fi

Asiakaspalvelumme on auki joka arkipäivä klo 8-21 sekä viikonloppuisin 10-15. Autamme sinua mielellämme tilauksesi kanssa ja voit kysyä meltä ostoksistasi, laskusta, palautuksesta, reklamaatiosta ja muusta.

Mene asiakaspalvelun sivulle

Yleisimmät kysymykset

OMAT SIVUT

Rekisteröidy omille sivuille
Klikkaa ”Omat sivut” ja sitten ”Luo tili”. Täytä asiakasnumero, sähköpostiosoite sekä postinumero ja klikkaa ”luo tili”.

Unohdin salasanani omille sivuille
Mikäli olet unohtanut salasanasi, voit tilata sähköpostiisi linkin, jonka kautta voit vaihtaa salasanan. Vaihtaaksesi salasanasi klikkaa ”Omat sivut” ja ”Unohtunut salasana”. Täytä asiakasnumero tai sähköpostiosoite, joka rekisteröitiin kun loit tilin Omille sivuille. Saat uuden salasanan sähköpostitse.

En voi rekisteröityä omille sivuilleni
Oletko rekisteröitynyt omille sivuille? Vaikka olisit jo asiakas sinun tulee rekisteröityä Omille sivuille. Katso kohta ”Rekisteröidy omille sivuille” niin tiedät miten toimia. Oletko kirjoittanut oikean salasanan? Jos olet unohtanut salasanasi voit vaihtaa sen. Katso ”Unohdin salasanani omille sivuille”.

TILAAMINEN

Kuinka pitkä toimitusaika?
Toimitus varastoltamme kestää normaalisti 3-5 arkipäivää tilauksesta (jos tuotteita löytyy varastosta). Paketti toimitetaan lähimpään Postin toimipisteeseen, jossa sitä säilytetään 7 päivää. Lunastamaton paketti lähetetään takaisin Cellbesille.

Haluan muuttaa toimituspaikan, onnistuuko se?
Paketti toimitetaan lähimpään Postin toimipisteeseen. Tällä hetkellä ei ole mahdollista valita muuta Postin toimipistettä.

Mitä tapahtuu, jos en nouda pakettia?
Mikäli paketin jättää noutamatta ja Cellbes ei saa ilmoitusta peruutuksesta, veloitetaan toimitus-, palautus- sekä käsittelykulut, yhteensä 15€.

TARJOUKSET

Minulla on tarjouskoodi, mihin kirjoitan sen?
Kassalla on ruutu, johon kirjoitat tarjouskoodisi. Paina sen jälkeen OK ennen sisäänkirjautumista. Kun olet kirjautunut sisään tai rekisteröitynyt asiakkaaksi, lopullinen alennus huomioidaan kassalla vaiheessa 2. Lue lisää tarjouksista Täältä.

Olen kirjoittanut tarjouskoodin, miksi alennusta ei huomioida?
Kun olet kirjautunut sisään tai rekisteröitynyt asiakkaaksi, lopullinen alennus huomioidaan kassalla vaiheessa 2. Mikäli alennusta ei huomioida se voi johtua siitä, että tilauksesi ei täytä tarjousehtoja. Lue lisää tarjouksista Täältä. Jos sinulla on yhä ongelmia, ota yhteyttä asiakaspalveluun täältä.

MAKSUTAPA

Mitä maksutapoja on valittavissa?
Tällä hetkellä voit valita maksutavaksi laskun, tilin, postiennakon (käteinen), maksukortin tai PayPalin. Lue lisää maksutavoistamme täältä.

Milloin lasku saapuu?
Lasku lähetetään sinulle kotiin tilaustasi seuraavan kuukauden aikana.

Kuinka luen laskua/tiliotetta?
Aina ei ole helppo ymmärtää, mitä eri kohdat laskulla/tiliotteella tarkoittavat, mutta kaikella on tarkoituksensa. Tässä näet selityksen. Mikäli sinulla on vielä kysyttävää, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme. Täältä löydät yhteystietomme.

Maksuvapaa kuukausi
Maksuvapaan kuukaden voi hyödyntää, kun neljä maksua on tehty oikein. Kun sinulla on oikeus maksuvapaaseen kuukauteen, se ilmoitetaan laskusi vasemmassa alareunassa maksukortin yläpuolella.

Maksukortissa lukee maksettava määrä, voinko maksaa enemmän?
Mikäli sinulla on tili, maksukortissa ilmoitetaan maksettava vähimmäismäärä. Voit tietysti halutessasi maksaa myös korkeamman summan.

Miksi olen saanut laskun koko tilauksesta, vaikka olen tehnyt palautuksen?
Voi olla, että olemme vastaanottaneet palautuksesi laskun lähettämisen jälkeen. Jos palautusta ei ole huomioitu, voit itse vähentää palautuksen laskusi loppusummasta. Mikäli olet epävarma maksettavasta määrästä, asiakaspalvelumme auttaa sinua mielellään - täältä löydät yhteystiedot.

Mikä tilinumeronne on?
Tilinumeromme on FI58 1820 3000 0207 50.

PALAUTUS & PERUUTUSOIKEUS

Kuinka teen palautuksen tai vaihdon yhdestä tai useammasta tuotteesta?
Lue täältä kuinka käytät peruutusoikeuttasi tai teet palautuksen.

Haluan vaihtaa yhden tai useamman tuotteen, maksanko uudet toimituskulut?
Mikäli haluat palauttaa tai vaihtaa yhden tai useamman tuotteen, et maksa toimituskuluja vaihdosta.

Yksi tilaamistani tuotteista oli rikki, mitä teen?
Jos tilaamasi tuote on rikki tai vahingoittunut, ota välittömästi yhteyttä Cellbesiin. Yhteystiedot asiakaspalveluumme löydät täältä..

Kuinka saan rahani takaisin, palautuksen jälkeen?
Rahan palautustapa riippuu siitä, kuinka olet maksanut tilauksesi. Lue takaisinmaksusta lisää täältä.

MUUTA

Olen muuttanut, kuinka päivitän osoitteeni teille?
Mikäli olet käteisasiakas, voit päivittää osoitteesi soittamalla, lähettämällä sähköpostia tai kirjeitse. Et voi muuttaa osoitettasi kotisivuillamme. Turvallisuussyistä päivitämme lasku- ja tiliasiakkaiden osoitteet automaattisesti väestörekisterin kautta.