Ostoinfo/köpinformation

Asiakaspalvelu/kundtjänst: 0206 90680
Arkisin/vardagar 08.00–21.00, La–su 10.00–15.00. Lasku- tili ja muihin kysymyksiin vastataan arkisin/frågor besvaras vardagar 08.00–17.00. Faksi: 0206 90682
E-posti: asiakaspalvelu@cellbes.fi
Kirjetilaus/Brevorder: Käytä kuvaston tilauslomaketta. Et tarvitse postimerkkiä. Postimaksu veloitetaan tilauksen yhteydessä. Använd beställningssedel. Frankera ej. Portot betalas i samband med leverans.

OBS! Informationen återfinns på svenska längre ner på sidan.

Rekisteriseloste

Laatimispäivä
Cellbes 1996

Rekisterinpitäjä

Cellbes ab
y-tun. 1031286-8
PL 1140
00002 Helsinki
puh 0206 90680

Rekisteriasioista vastaava henkilö

Henrik Koskela
Risängsgatan 4-6
50181 Borås
Ruotsi

Rekisterin nimi

Asiakasrekisteri

Henkilötietojen käsittelyn tarkoitus / rekisterin tarkoitus

Cellbes AB:n emoyhtiö Haléns Holding AB ja sen tytäryhtiöt ja yhteistyökumppanit käyttävät henkilötietojasi asiakassuhteemme ylläpitoa varten ja markkinointitarkoituksiin postitse, puhelimitse tai muita sähköisiä viestimiä käyttäen

Rekisterin tietosisältö

Asiakkaan nimi, osoite, puhelinnumero sekä sähköpostiosoite ja henkilötunnus.

Säännönmukaiset tietolähteet

Asiakkaat

Säännönmukaiset tietojen luovutukset ja tietojen siirto ja tietojen siirto EU:n tai Euroopan talousalueen ulkopuolelle

Tietoja ei luovuteta säännönmukaisesti Cellbesin tai sen emoyhtiön Halens Holding AB:n tai sisaryhtiöiden ulkopuolelle.

Rekisterin suojauksen periaatteet

Rekisterin käyttöoikeus myönnetään henkilökohtaisella käyttäjätunnuksella konsernin työntekijöille. Asiaton pääsy rekisteriin on estetty tehokkaalla fyysisellä ja teknisellä suojauksella.

Hinnat ja toimitusmaksut

Kuvaston hinnat eivät muutu sen voimassaoloaikana. Poikkeuksena Cellbesistä riippumattomat syyt kuten raakaainehintojen, arvonlisäveron, valuuttakurssien tai muiden julkisten maksujen korotukset. Hintoihin sisältyy 24% alv. Paketin koosta riippumatta toimitusmaksu on 6€/tilaus. Käteisostoksiin tulee toimitusmaksun lisäksi ennakkomaksu 4€.Oikeus mahdollisiin painovirheisiin varataan.

Alle 9 € tilauksia emme toimita.

Laadunvalvonta

Saadaksemme myymämme tuotteet pysymään hyvälaatuisina, suoritamme kaikkien tuoteryhmien osalta tarkkaa laadunvalvontaa.

Toimitus

Cellbes vastaa tuotteen toimituksesta varastostamme Sinua lähimpään toimituspaikkaan. Ilmoita viallisesta paketista paikan päällä. Mikäli huomaat vian vasta avattuasi paketin, soita asiakaspalveluumme.

Maksu

Voit valita neljästä eri maksuvaihtoehdosta kun teet ostoksia meillä. Laskutus ja tili ovat kaikkein edullisin vaihtoehto, mutta tarjoamme myös mahdollisuuden maksaa postiennakolla ja maksukortilla.

  • Cellbes-Lasku. Cellbes-Laskulla saat korotonta luottoa. Toimitusmaksu 6€ ja laskutusmaksu 1,90€. Ei ennakkomaksua. Lisätietoja Cellbes Laskuehdoista.
  • Cellbes-Tili. Ano Cellbes-tiliä jos haluat maksaa osamaksulla. Toimitusmaksu 6€. Ei ennakkomaksua. Lisätietoja Cellbes Tiliehdoista.
  • Käteinen. Maksat noutaessasi paketin.
  • Korttimaksu. Hyväksymme Visa ja MasterCard- kortit. Korttimaksu toimii vain online-tilauksissa, korttimaksua ei voi käyttää puhelimitse tai postitse tapahtuviin tilauksiin. Jos tilauksesi jostain syystä peruuntuu, palautamme rahat takaisin kortillesi. Kaikki tapahtumat salataan, jotta maksutapahtumasi ovat turvallisia.

Jos korttimaksu on hyväksytty, summa varataan kortiltasi heti ja saat tilausvahvistuksen sähköpostiisi. Summa vähennetään tililtäsi kun lähetämme tilauksesi. Jos tilauksesi jostain syystä peruuntuu, palautamme rahat takaisin kortillesi. Jos korttimaksua ei hyväksytä, tilauksesi peruutetaan. Ota yhteyttä pankkiisi tai kortin toimittajaan, jos sinulla on kysyttävää asiasta.

Kun ostat kortilla suojaamme tietojasi käyttäen SSL-salausta. SSL on lyhenne sanoista Secure Sockets Layer ja on ominaisuus, jonka avulla kaikki tiedot jotka lähetetään ostajan ja myyjä välillä, ovat salattuja. Se tarkoittaa, että tietoa, joka kulkee suojatun yhteyden kautta, ei voi ulkopuolinen lukea/ nähdä. Meidän maksupalvelun tarjoaja DIBS Payment Services AB (www.dibs.se) käsittelee kortin tiedot luottamukselliseti kansainvälisen turvallisuuden standardin, PCI DSS mukaan.

Toimitusmaksu 6€ ja ennakkomaksu 4€.

Älä lähetä rahaa, shekkejä, postimerkkejä tai muita maksuvälineitä. Emme vastaa sellaisista lähetyksistä!

Lunastamaton paketti

Jos et nouda tilaamaasi tuotetta tai ilmoita meille käyttäväsi peruutusoikeuttasi veloitamme sinulta käsittelymaksun, palautusmaksun sekä käsittelykustannukset yhteensä 15 €.

Peruutusoikeus

Sinulla on oikeus peruuttaa kauppa 14 päivän sisällä siitä kun olet saanut tilausvahvistuksen ja tuotteet. Peruutuksen voit tehdä siten, että lähetät meille säädetyssä määräajassa (14 päivää) ilmoituksen halustasi käyttää peruutusoikeuttasi ja lähetät tuotteen takaisin meille. Jos teet peruutuksen ilman, että noudat tuotetta postista, tulee sinun ilmoittaa siitä meille (katso tarkemmin lunastamaton paketti). Voit myös peruuttaa ostosi myös siinä tapauksessa, että yksi tai useampi tuotteista toimitetaan jälkitoimituksena tai sille annetaan uusi toimitusaika. Siinä tapauksessa ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Jos tuotetta on käytetty tai muutettu vastaa kuluttaja mahdollisesta tavaran arvon vähenemisestä.

Vaihto-oikeus

TSinulla on oikeus vaihtaa tuote veloituksetta. Emme kuitenkaan vaihda ihon- tai hiustenhoitotuotteita emmekä meikkejä tai parfyymisettejä hygieenisistä syistä jos ne palautetaan rikkinäisissä pakkauksissa.

Peruutusoikeuden käyttäminen

Palauta tuotteet käyttämättöminä, mielellään alkuperäisessä pakkauksessa. Ihon- ja hiustenhoitotuotteet sekä meikit ja parfyymit tulee palauttaa avaamattomissa pakkauksissa. Liitä mukaan palautusseteli ja mielellään kerro myös syy palautukseen. Käytä palautussetelissä olevaa osoitelappua.

Vaihto-oikeus

Sinulla on oikeus vaihtaa tuote veloituksetta. Emme kuitenkaan vaihda ihon- tai hiustenhoitotuotteita emmekä meikkejä tai parfyymisettejä hygieenisistä syistä jos ne palautetaan rikkinäisissä pakkauksissa.

Palautus- tai vaihto-oikeuden käyttö

Palauta tuotteet käyttämättöminä, mielellään alkuperäisessä pakkauksessa. Palauta kaikki osat, vaikka ne olisivat rikkinäisiäkin. Liitä mukaan palautusseteli ja mielellään kerro myös syy palautukseen. Käytä palautussetelissä olevaa osoitelappua (postimaksu maksettu/asiakaspalautus). Sinulla on oikeus vaihtaa tuote veloituksetta. Emme kuitenkaan vaihda ihontai hiustenhoitotuotteita emmekä meikkejä tai parfyymisettejä hygieenisistä syistä jos ne palautetaan rikkinäisissä pakkauksissa. Jos tuotetta on käytetty tai muutettu vastaa kuluttaja mahdollisesta tavaran arvon vähenemisestä. Jos kyseessä on vaihto tai palautus olet sinä vastuussa kuljetuksesta. Säilytä takuu/lähetyslista kunnes palautus on käsitelty. Lähetyslistassa on palautuskollin numero jota tulee käyttää mahdollisten reklamaatioiden yhteydessä. Jos olet tilannut enemmän kuin yhden tuotteen mutta et palauta niitä kaikkia emme korvaa käsittelymaksua tai postiennakkomaksua sillä toimituskulut ovat samat riippumatta tilattujen tuotteiden määrästä.

Takaisinmaksu

Takaisinmaksu tehdään kun peruutusilmoitus/tuote on palautunut takaisin meille, kuitenkin enintään 14 päivän kuluessa. Jos olet lasku- tai tiliasiakas tehdään palautus tilillesi. Jos olet tehnyt ostoksen postiennakolla maksetaan se sinulle takaisin. Jos olet maksanut korttilla palautamme rahat takaisin kortillesi. Jos palautat koko ostoksen, palautamme sinulle myös toimitusmaksun ja mahdolliset postiennakkomaksut.

Huomautukset ja reklamaatio

Mikäli tuote on viallinen tai vahingoittunut ota yhteyttä meihin tilanteen korjaamiseksi. Luonnollisesti vastaamme tuotteiden virheettömyydestä myös edellämainitun 14 päivän jälkeen. Mikäli et voi soittaa, lähetä viallinen tuote takaisin. Liitä mukaan palautuslista. Reklamaatiosta mahdollisesti aiheutuvat riidat ratkaistaan kuluttajavalituslautakunnassa tai tilaajan kotipaikan alioikeudessa.

Henkilötiedot

Cellbes vastaa Sinun meille asiakkaana antamiesi henkilötietojen käsittelystä. Cellbes AB:n emoyhtiö Haléns Holding AB ja sen tytäryhtiöt ja yhteistyökumppanit käyttävät henkilötietojasi asiakassuhteemme ylläpitoa varten ja markkinointitarkoituksiin postitse, puhelimitse tai muita sähköisiä viestimiä käyttäen. Voit vaatia henkilötietojesi oikaisemista, poistamista tai ilmoittaa, etteivät muut yhtiöt kuin Cellbes AB saa käyttää henkilötietojasi suoramainontaan, kirjoittamalla meille osoitteeseen Cellbes PL 1140, 00002 Helsinki. Cellbes AB:n asiakkaana Sinulla on oikeus lähettää kerran vuodessa kirjallinen pyyntö edellä mainittuun osoitteeseen saadaksesi tietää, mitä Sinua koskevia tietoja meillä on talletettuna ja kuinka niitä käytetään.

Puhelun hinta

Kaikkialta Suomesta valtakunnallinen paikallispuhelumaksu, operaattori perii yritysnumeromaksun jos soitat matkapuhelimesta.


Priser och avgifter

Priserna höjs inte under dess giltighetstid. Undantag: Oförutsedda höjningar av moms, valutakurser, råvaror, samt andra allmänna avgifter. Priserna inkluderar 24% moms. Oavsett orderns storlek är expeditionsavgiften 6€/beställning. På kontantköp
tillkommer förskottsavgift 4€. Vi reserverar oss för ev. tryckfel.

Vi expedierar inga order under 9 €.

Kvalitetskontroll

För att våra varor ska hålla god kvalitet och bra passform genomförs en noggrann kontroll av samtliga varugrupper.

Transport

Cellbes står för ev. skador mellan vårt lager och Ditt utlämningsställe. Upptäcker du en skada när Du får paketet, anmäl det genast på plats. Ser Du skadan först då Du öppnat paketet, ring kundtjänst.

Betalning

Du kan välja mellan fyra olika betalsätt när du handlar hos oss. Faktura och konto är våra mest fördelaktiga alternativ, men vi erbjuder även möjligheten att betala med postförskott och betalkort.

  • Cellbes-Faktura. Med Cellbes-Faktura får du räntefri kredit. Expeditionsavgift 6€ och fakturaavgift 1,90€. Ingen förskottsavgift. Se vidare i villkoren för Cellbes-Faktura.
  • Cellbes-Konto. Ansök om Cellbes-Konto om du vill dela upp betalningen. Expeditionsavgift 6€. Ingen förskottsavgift. Se vidare i villkoren för Cellbes-Konto.
  • Kontant. Kontant betalning vid leverans. Förskottsavgift 4€ och expeditionsavgift 6€.
  • Kortbetalning. Vi accepterar Visa och MasterCard. Kortbetalning fungerar endast vid onlinebeställningar och går inte välja via telefon eller brevorder. Vid eventuella returer betalas pengarna tillbaka till ditt kort. Alla transaktioner krypteras för en säker betalning.

Om kortbetalningen blir godkänd kommer beloppet att reserveras omgående och du får en orderbekräftelse skickad till din email. Beloppet dras från ditt konto när vi skickar din beställning. Vid retur återbetalas pengarna till ditt kort. Om kortbetalningen inte godkänns kommer din beställning att annulleras. Vänligen kontakta din bank eller kortleverantör om du har frågor som rör detta.

Vid köp med kort skyddar vi dina uppgifter med hjälp av SSL-kryptering. SSL står för Secure Sockets Layer och är en funktion som gör att all information som skickas mellan köparen och säljaren krypteras. Det betyder att informationen går genom en säker förbindelse och att dina kortuppgifter inte kan läsas av utomstående.

Vår betalningsförmedlare DIBS Payment Services AB (www.dibs.se) behandlar din kortinformation på korrekt sätt i enlighet med den internationella säkerhetsstandarden PCI DSS.

Skicka inga pengar, checkar, frimärken eller andra betalningsmedel till oss. Dem ansvarar Cellbes inte för.

Outlöst paket

Om du inte hämtar ut leveransen och ej heller meddelar Cellbes att du önskar utnyttja ångerrätten, debiteras expeditionsavgift, returfrakt och hanteringskostnader, f.n. totalt 15 €.

Ångerrätt

Du har alltid rätt att ångra ditt köp inom 14 dagar efter att orderbekräftelse och varor mottagits. Det gör du genom att inom ångerfristen (14 dagar) lämna eller sända oss ett meddelande att du önskar utnyttja ångerrätten och sända tillbaka varan. Du kan även ångra ditt köp om en/flera varor blir restnoterade eller får nytt leveransbesked. Kontakta i så fall kundtjänst. Ångrar du köpet utan att hämta ut leveransen måste du meddela oss (se Outlöst paket ).

Utnyttjande av ångerrätt

Sänd tillbaka varan oförändrat skick, gärna i originalförpackningen. Produkter inom hudvård, make up, hårvård, och parfym-set innehållandes hudvårdsprodukter returneras i obruten förpackning. Bifoga retursedeln och ange gärna returorsak. På retursedeln finns en adresslapp (förbetald kundretur) som bör användas. Är varan inte oförändrat skick kan avdrag för ev värdeminskning göras på returbeloppet.

Utnyttjande av retur/bytesrätt

Sänd tillbaka varan i oförändrat skick, gärna i originalförpackningen. Returnera samtliga delar, även om de skulle vara trasiga. Bifoga retursedeln och ange gärna returorsak. På retursedeln finns en adresslapp (förbetald kundretur) som bör användas. Du får byta avgiftsfritt till en annan vara. Vi byter inte produkter inom hudvård, makeup, hårvård och parfym-set innehållandes hudvårdsprodukter p.g.a hygieniska skäl om dessa returneras i bruten förpackning. Är varan inte i väsentligt oförändrat skick kan avdrag för ev värdeminskning göras på returbeloppet. Om en vara är felaktig eller felexpedierad, så betalar Cellbes returfrakten. Vid byte eller retur står du för transportrisken. Spara alltid garanti/följesedeln tills returen är avklarad, där står ditt returkollinummer, som skall används vid eventuell reklamation. Om du beställer fler varor än en och inte returnerar alla, betalar vi inte tillbaka expeditionsavgiften eller ev. postförskott då avgifterna är samma oavsett antal varor som beställts.

Återbetalning

Sker så snart ångermeddelande/retur mottagits, dock senast inom 14 dagar. Är du faktura- eller kontokund gottskrivs ditt konto. Är du postförskottskund sker en återbetalning. Har du använt ett betalkort återbetalas pengarna till detta. Ångrar du hela köpet återbetalas även expeditionsavgift och ev. postförskottsavgift.

Anmärkningar och reklamation

Är en vara felaktig eller skadad, kontakta oss så att vi tillsammans kan lösa problemet. Naturligtvis svarar vi för en felaktig vara även efter de ovannämnda 14 dagarna. Kan du inte ringa, skickar du den felaktiga varan till oss. Bifoga retursedeln. Tvister angående reklamation hänskjuts till konsumentskyddsmyndigheten eller till den Dig närmaste tingsrätt.

Personuppgifter

Cellbes AB är personuppgiftsansvarig för behandling av de personuppgifter som Du som Kund lämnar till oss. Dina personuppgifter kommer att behandlas för att upprätthålla vår Kundrelation och även för marknadsföringsändamål, via post, telefon eller andra elektroniska media, av Cellbes AB:s moderbolag Haléns Holding AB jämte dess dotterbolag och samarbetspartners. Du kan genom att skriva till Cellbes, PL 1140, 00002 Helsinki, begära att Dina personuppgifter rättas, tas bort eller anmäla om Du inte vill att uppgifterna skall användas för direktmarknadsföring av annat företag än Cellbes AB. Som kund hos Cellbes har Du rätt att en gång per år efter skriftlig begäran till ovanstående adress få information om vilka uppgifter om Dig som finns i våra register och hur de används.

Samtalsavgift

I Finland är avgiften samma som den riksomfattande lokalsamtalsavgiften, om du ringer från mobiltelefon tar operatören ut avgift enligt sin gällande taxa.

Ystävällisin terveisin/med vänlig hälsning

Cellbes
Org. nro. 97 44 11 768

Kiinni
Soita meille
(ma-pe 8-21) 020 690 680
Lähetä meille sähköpostia kysymykset@cellbes.fi
Asiakaspalvelumme on auki joka arkipäivä klo 8-21 sekä viikonloppuisin 10-15. Autamme sinua mielellämme tilauksesi kanssa ja voit kysyä meltä ostoksistasi, laskusta, palautuksesta, reklamaatiosta ja muusta.
Mene asiakaspalvelun sivulle